De koopakte is de kroon op jouw verkoop! Die wil je zo snel mogelijk in handen hebben. We doen er dan ook alles aan om de koopakte zo snel mogelijk op te maken en naar alle betrokken partijen te mailen.
Zodra jouw woning is verkocht wordt er een koopakte opgemaakt. In de koopakte worden alle gemaakte afspraken zorgvuldig vastgelegd, zoals de overeengekomen koopsom, de transportdatum en ook de eventuele voorbehouden. Denk bij dat laatste bijvoorbeeld aan het voorbehoud financiering of het voorbehoud bouwtechnische keuring.
De koopakte is de kroon op jouw verkoop! Die wil je zo snel mogelijk in handen hebben. We doen er dan ook alles aan om de koopakte zo snel mogelijk op te maken en naar alle betrokken partijen te mailen.
Omdat de koopakte een belangrijk document is, staat zorgvuldigheid bij ons voorop. Zodra er overeenstemming is over de verkoopprijs, de transportdatum en de aanvullende voorwaarden, worden alle gegevens verzameld en bevestigd in een mail aan alle partijen. Vervolgens vragen we zowel aan de koper als de verkoper een 'personalia formulier' in te vullen. Aan de koper vragen we de gegevens van de notaris van zijn keuze. Al deze gegevens hebben we nodig om de koopakte op te maken.
Zodra de gegevens compleet zijn, maken we de koopakte op en mailen we deze naar alle betrokken partijen. Zo snel als kan, en uiterlijk binnen drie werkdagen, heb jij de koopakte in bezit.
Hiervoor ontvang je een zeer uitgebreid pakket aan diensten en een professionele fotoreportage van jouw huis!